Je možné vystavovat účtenky bez připojení k internetu?

Jistě se Vám již stalo, že vám nešla odeslat účtenka EET a ať už byl důvod jakýkoliv (nejspíš výpadek internetu) tu účtenku zkrátka chcete dát zákazníkovi. Po nějaké době čekání konečně vyjede účtenka z tiskárny a když jí chcete dát zákazníkovi, tak zjistíte že je nějaká dlouhá a pak že na ní není FIK ale BKP - co znamená toto označení jsme psali již v jednom z předchozích článků. Hodně našich zákazníků nám potom volá a ptá se co mají dělat.

A co s tím?

No, je to velmi jednoduché, vlastně NIC. Účtenku předáte svému zákazníkovi tak jak je, a jestli máte aplikaci od nás, tedy miniPOS /miniPOS 2.0 tak se účtenka sama dopošle jakmile bude přístup na internet. 

minipos-20-logo-90

A co když není přístup na internet celý den?

I toto se občas stává. Prostě prodávejte v tak zvaném Off-line režimu (bez připojení na internet). Účtenky se vám budou ukládat do pokladny a až bude opět v pořádku připojení na internet pokladna to pozná a sama dopošle všechny neodeslané účtenky. Jen nezapomeňte, že všechny neodeslané účtenky musí být odeslány do 24 hodin na FÚ, jinak vám hrozí pokuta!! Pokud bude výpadek internetu delší (několik hodin) obraťte se raději na vašeho poskytovatele internetu ať zjistí copak se to děje.

Prosím nezapomeňte, že pokud pokladnu úplně vypnete, tak se data (účtenky) sami neodeslají. Další pokus o odeslaní dat by byl zas až po jejím zapnutí.