Je potřeba tisknout EET účtenky?

Ze zákona je povinnost tisknout účtenky, ale zákon nám neukládá jakým způsobem máme účtenku vytisknout. Většina zákazníků žije v povědomí že účtenka musí být vytištěna jedině na papíře. V dnešní době máme, ale i možnost odesílat účtenky e-mailem což software miniPOS umožňuje. 

Jak odeslat účtenku?

Je to velmi jednoduché, po dokončení prodeje se zobrazí Detail dokladu kde je na výběr buď tisk nebo druhá možnost a to symbol obálky – což je odeslání emailem, kde stačí zadat e-mailovou adresu zákazníka a odeslat. 

Kdo možnost odeslání účtenky na e-mail využije?? 

Můžou ji využívat samozřejmě všichni, ale spíše ji využijí kadeřnice, maséři, zedníci, elektrikáři, opraváři aut atd., kde je nižší počet účtenek za den než běžná prodejna potravin nebo restaurace (zde je větší množství prodejů), ale kdo ví ...... třeba i jim se tato možnost bude hodit.